W SIATKĘ NA MOTYLE ŁAPAĆ ULOTNE CHWILE...

Wiem, że dawno mnie nie było, ale nie znaczy to, że o tym miejscu zapomniałam. 
Dziś nie będzie ani modowo, ani urodowo... 
Właściwie... im starsza jestem, tym mniej zajmuje mnie to, jak wyglądam... 
Znalazłam się na pewnego rodzaju zakręcie życiowym. Są to takie chwile, w których człowiek dużo zastanawia się nad sobą, analizuje... nieśmiało pozwala sobie też marzyć... Stawia jakieś nowe cele, przewartościowuje wszystko.
Ostatnio dużo spaceruję... To pomaga od nowa ułożyć sobie w głowie rzeczywistość.
I muszę przyznać, ze szukam też... ciszy. Jestem ostatnio jakaś przebodźcowana, dobiega do mnie krzyk z ulic, z miasta, z drugiego człowieka. Czy nie umiemy komunikować się... spokojniej? Huczne słowne przepychanki nie interesują mnie... 
Hmm, pomimo tej szarzyzny życia, dostrzegam też kolory... 
Intensywnie po nie sięgam, bo kolory to terapia... :) 
Ostatnio... przeżywam swojego rodzaju fototerapię... :) 
Dlatego zostawiam was ze zdjęciami, które "leczą" moją duszę... ;)
Bawcie się dobrze... :)























A poniżej coś refleksyjnego... Szaroburego. Moje ulice i uliczki... 






























































































A już za kilka dni... spełni się jedno z moich największych marzeń...
Będę na koncercie Mariah Carey w Monachium... :-)
14.04.2016 ;-) Kocham ją miłością obsesyjną... ;-)
A na koniec my... na sportowo ;-)






























A Wielkanoc w Polsce wyglądała tak...:
Przejażdżki, przejażdżki... i czas spędzony z nabliższymi.
Chyba jednak w mojej rodzinie nie tylko ja mam "retro" duszę ;-)
Poniżej autko mojego brata ;-)













Do następnego! :) Ahoj! :)

13 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia :p
    Niektóre bardzo klimatyczne !
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Halo sobat blogger, ijin berkunjung ya.
    salam kenal dengan saya, blogger baru :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I like the way your delivery , the article also contains good information.

    OdpowiedzUsuń
  4. assalamu'alaikum...
    ijin berkunjung dan berkomentar yaa...
    artikelnya bagus, semoga bermanfaat... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. you serve content very useful for me , I hope you consistently presenting quality content for readers . thank you

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne zdjęcia, a wiewiórki wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te kwitnące wiśnie (chyba to wisnie) i magnolie - taki trochę japoński klimat hanami :)
    A jak tam terapia? Zadziałała?

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie natrafiłam na ten blog, jest świetny. Bardzo przyjemne wpisy i cudowne zdjęcia. Wrócę tu na pewno nie jeszcze nie jeden raz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for sharing the information. I'm always waiting for the latest information from you.

    OdpowiedzUsuń