AUTUMN MOOD

Dopiero kilka dni temu zdałam sobie sprawę, że mamy już jesień! W tym codziennym chaosie, który nam towarzyszy, i od którego trudno uciec, czasami trudno jest dostrzec szczegóły. Ostatnio jechałam sobie do pracy autobusem, miałam więc chwilę na pogrążenie się w myślach - i wiecie co dostrzegłam? Przepiękne kolory za oknem. Pomarańcze, żółcie, brązy, rudości... Przez chwile aż zamarłam.W końcu zauważyłam, że  nadeszła jesień... z całą swoją paletą barw! Nadeszła ta szczególna pora roku, kiedy to herbata i kakao smakują najbardziej... I jakoś tak samo wyszło, że z pastelowego makijażu przeszłam na ten bardziej jesienny, mocniejszy, stawiając akcent na wyrazistsze podkreślenie ust. Zrezygnowałam też już z jasnych, wesołych odcieni na paznokciach, zastępując je brązowym, bądź bordo... 
Niech ta jesienna aura trwa jak najdłużej!
Zostawiam Was ze zdjęciami ;-)

Poniżej jesienny Fürth ;-)





















































...a teraz kilka zdjęć z romantycznego Würzburga ;-)


































...a tak się otulam:




























...a wy jak umilacie sobie jesień? ;-)

10 komentarze:

  1. Content Interestingly, I Quite satisfied with what Yang had you serve. Success always for you

    OdpowiedzUsuń
  2. good afternoon, hopefully today in blessings. success always for his career.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Ja tam jesieni nie lubię za bardzo, czekam już na wiosnę :)

    http://zycie-plus-size.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I was impressed with the article you wrote, many benefits that I can take. Thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  5. many things I have learned from the article that you serve, everything is beneficial for me. thank you

    OdpowiedzUsuń
  6. the content that you create highly qualified, I enjoy all your content. thank you

    OdpowiedzUsuń
  7. Your blog is very remarkable, each visit is always something new that I get. thank you

    OdpowiedzUsuń
  8. Your article is very useful for me, and I'm sure there are many people who are already taking advantage of your content. thank you

    OdpowiedzUsuń
  9. highly qualified content, the information you collect is also interesting for me to read and share. thank you

    OdpowiedzUsuń